luni, mai 03, 2010

Puterea de a te ridica dupa o dezamagire in viata

"Sunt momente in viata cand se intampla sa cazi... si te simti a nu mai avea puterea sa te ridici! Mai crezi ca ai speranta?
Caci va spun, eu acum sunt aci jos... cu fata in jos iar eu nu am mani si picioare si ar rebui sa fie imposibil pentru mine sa ma ridic inapoi dar nu este asa!
Vedeti ... eu as incerca de 100 de ori sa ma ridic iar daca de 100 de ori nu as reusi asta... daca nu as reusi si as renunta veti mai crede ca ma voi ridica vreodata? Ei bine nu!
Dar daca nu reusesc mai incerc din nou si din nou si din nou... dar vreau ca voi sa stiti ca nu e sfarsitul. Important este cum veti termina, veti termina puternici?
Si astfel veti gasi taria si puterea sa va ridicati inpoi, uite asa... "




Secretul succesului – cazi de 7 ori; te ridici de 8 – Proverb chinez

Un comentariu:

  1. Nu imi vine sa cred ce curaj, vointa si putere are acest om... cred ca noi toti ar trebui sa luam exemplu de la el!

    RăspundețiȘtergere

Alte povestioare de viata:

Related Posts with Thumbnails